recepcja@klinikala.pl

SKINBOOSTER VITAL LIGHT

Skinbooster Vital light daje subtelny efekt wypełnienia. Nawilża i ujędrnia okolicę, w którą podajemy preparat. Ze względu na to, że kwas zawarty w Skinboosterze jest delikatnie usieciowany należy podawać go głębiej niż standardową mezoterapię. Produkt marki Restylane jest przeznaczony do każdego rodzaju skóry, w tym także skóry młodej. Bardzo dobrze sprawdza się podany w okolicę oka oraz rekomendowany jest do rewitalizacji dłoni. Pozwala nawilżyć skórę, ujednolicić jej kolor, zapewnić efekt odświeżenia. Skinbooster Vital Light ma działanie wygładzające w przypadku drobnych zmarszczek.

Skinbooster Vital light to kwas hialuronowy o stężeniu 12 mg/ml oraz lidokaina i sól fizjologiczna buforowana fosforanami. Preparat stymuluje produkcję kolagenu i elastyny.

Cena

od 800 zł

Czas

25-45 min

Liczba zabiegów

2-3 zabiegi

Odstępy

ok 3 tyg.

Obszary

twarz, szyja, dekolt, dłonie

NA JAKIE CZĘŚCI CIAŁA?

• Twarz
  • Szyja
  • Dekolt
  • Biust

ZALETY SKINBOOSTER VITAL LIGHT

• Zauważalna poprawa elastyczności i gęstości skóry
  • Nawilżenie i odżywienie powierzchniowych i głębokich warstw skóry
  • Poprawa napięcia i elastyczności skóry
  • Wyrównanie kolorytu skóry

PRZECIWWSKAZANIA:

• Nadwrażliwość na składniki preparatu
  • Choroby skóry (stany ropne i stany zapalne)
  • Choroby metaboliczne (m.in. cukrzyca)
  • Ciąża i karmienie piersią
    Zaburzenia krzepliwości
  • Choroby autoimmunologiczne
  • Choroby nowotworowe
  • Uczulenie na składniki aktywne preparatu
  • Skłonność do powstawania blizn i bliznowców

Zabieg poprzedza dokładne oczyszczenie okolicy zabiegowej a następnie nałożenie znieczulenie, które niweluje dyskomfort wkłuć. W przypadku mezoterapii Skinbooster Vital light iniekcja odbywa się nieco głębiej pod skórę i wielopunktowo. Dzięki temu unika się nadmiernej kumulacji preparatu w jednym miejscu i powstawania grudek.

W zależności od miejsca iniekcji i charakterystyki skóry zabiegi z wykorzystaniem preparatu Skinbooster Vital Light trwają od 25 – 45 minut. Zalecana jest seria 2-3 zabiegów, między którymi musi być zachowany odstęp ok. 3 tygodni. W ciągu roku można zabieg powtórzyć dwa razy.

Zabieg Skinbooster Vital Light nie jest bolesny, jednak u niektórych pacjentów może wystąpić uczucie dyskomfortu. Bezpośrednio po zabiegu w miejscach aplikacji preparatu może pojawić się zaczerwienienie i delikatny obrzęk. Nieprzyjemne objawy ustępują zwykle po 1-3 dniach.